Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji:

 

S spletno stranjo upravlja podjetje:

Matis pohištvo d.o.o.

Andraž nad Polzelo 27

3313 Polzela 

Davčna številka: SI 34027661

Matična številka: 6228534000

Kontakt

SALON MARIBOR

Tel.  082059360
Fax  082059361

Pon-Pet: 09-17h  Sob: 08-12h

SALON POLZELA

Tel.  082053848
Fax. 082053847

Pon-Pet: 09-17h  Sob: 08-12h

 

Varovanje osebnih podatkov

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

 

 

Vrste uporabnikov

 V spletni trgovini Matis pohištvo d.o.o. je nakup omogočen tako registriranim uporabnikom kot tudi gostom. Registriran uporabnik obiskovalec spletne strani postane z registracijo, pri kateri pridobi svoje uporabniško ime, ki je enako njegovemu elektronskemu naslovu, ter geslo. Če želi uporabnik svoje uporabniško ime oziroma geslo zamenjati, to lahko kadarkoli stori v svojem uporabniškem profilu. Spletna trgovina Matis pohištvo d.o.o. omogoča tudi nakup obiskovalcem, ki niso registrirani. Le-te lahko svoj nakup opravijo kot gosti. 

V spletni trgovini Matis pohištvo d.o.o. je kupec lahko tako fizična kot tudi pravna oseba. Fizične osebe dodatno ščiti Zakon o varstvu potrošnikov. Kupec jamči za pravilnost podatkov, danih pri registraciji oziroma nakupu. V primeru nepravilnih podatkov oziroma zlorab si upravljalec spletne trgovine pridružuje pravico do odškodninskega zahtevka. 

 

 

Dostopnost informacij

Spletna stran Matis se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, koliko kupca stane vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

Ponudba izdelkov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene na spletni strani Matis pogosto posodabljajo in spreminjajo. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Matis pohištvo d.o.o. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Matis pohištvo d.o.o. prejme minimalno 30% akontacije vrednosti naročila, na poslovni račun podjetja. Od takrat se vse cene in drugi pogoji ne spreminjajo in veljajo za Matis pohištvo d.o.o. in za kupca.

 

Rok dobave

Vsi artikli imajo objavljen informativni rok dobave. Potrudili se bomo, da bi blago stranki dobavili v navedenem dobavnem roku, vendar pa to zaradi različnih dejavnikov občasno ni mogoče. Ponudnik se bo potrudil, da bo kupca pravočasno obvestil o predvideni zamudi dobave. Status naročila lahko kadarkoli preverite na naših kontaktnih informacijah.

 

Načini plačila

Za vse nakupe in naročila je potrebno plačilo minimalno 30% akontacije po predračunu z nakazilom na poslovni račun podjetja.

V primeru osebnega prevzema v naši poslovalnici PE Maribor in PE Polzela, je mogoče ostanek plačati z gotovino ali plačilno kartico.

Za vse nakupe je mogoč nakup tudi na obroke preko sistema Leanpay.

 

Dostava

 Dostavo blaga, naročenega preko spletne strani, izvajamo z lastnim voznim parkom oziroma je dostava organizirana v sodelovanju z dobavitelji in drugimi pogodbenimi partnerji.

V primeru, da druga oblika dostave omogoča učinkovitejšo izvedbo dostave, si ponudnik pridružuje pravico izbiro druge oblike dostave. Dostavna služba vas bo poklicala 1 dan pred predvideno dostavo in vam podala okvirno časovno okno za dostavo, nato pa še dostavljalec cca. 30 min pred samim prihodom na mesto razklada. V primeru, da na izbrani termin dostava ni mogoča, se boste z dostavno službo dogovorili za drug datum dostave. V primeru, da dostava ne bo mogoča daljše časovno obdobje, si pridružujemo pravico zaračunavanja stroškov skladiščenja.

Kupec je dolžan zagotoviti prost dostop tovornega vozila do razkladnega mesta. Dostavo blaga izvajamo do vhoda v objekt (vhod v hišo, vhod v stanovanjski blok, vhod v poslovno stavbo) oziroma do najbližjega dostopnega razkladalnega mesta. V primeru, da je dostop do vhoda v objekt oviran (stopnice, druge ovire), vam dostave do vhoda objekta ne moremo zagotoviti. Dostavljalec nudi pomoč pri razkladu tovornega vozila, vendar mora biti kupec primerno pripravljen za prenos težjih predmetov in zagotoviti zadostno število ljudi za razklad tovornega vozila. V primeru, da se mesto razklada nahaja v območju omejenega dostopa (npr. cona za pešce itd.) nas o tem prosim pravočasno obvestite. V primeru, da dostop do razkladnega mesta v času dostave ni mogoč (zaprta cesta, preozka pot za dostop tovornega vozila, zaparkiran dovoz itd.), bo dostavljalec dostavil blago da mesta, ki je dostopno s tovornim vozilom in je najbližje predvidenemu razkladnemu mestu.

Dostavo izvajamo na naslov, ki ste ga oddali ob naročilu. Dostava je mogoča na naslove znotraj Republike Slovenije. V primeru, da je naslov za dostavo različen od naslova, ki ste nam ga podali ob naročilu, nas o tem prosim čim prej obvestite. Če je blago odpremljeno iz našega skladišča preden nam sporočite spremembo naslova, si pridružujemo pravico do zaračunavanja dodatnih stroškov dostave ter zamika časa dostave. V primeru, da želite dostavo izven ozemlja Republike Slovenije, nas prosim kontaktirajte. Potrudili se bomo, da bomo za primerno ceno organizirali prevoz do željene destinacije.

V primeru, da vas v dogovorjenem terminu ne bo na mestu razklada oziroma ne boste zagotovili pogojev za razklad (dovolj ljudi za razklad, dostopnost razkladnega mesta itd.), bo dostava služba odpeljala blago nazaj v skladišče. Pridružujemo si pravico, da ponovno dostavo zaračunamo.

 

 

Strošek dostave

Strošek dostave znotraj Republike Slovenije znaša 25€, v kolikor opravite naročilo v vrednosti nad 1.220€ je dostava brezplačna (velja samo za naročila preko spletne strani).

 

 

Odprema blaga

Ko je naročeno blago v našem skladišču, ga pripravimo za odpremo. Ko je blago pripravljeno za odpremo, vas o tem obvestimo na vaš kontakt. Dostavna služba vas vsaj 1 dan pred dostavo blaga pokliče na vašo telefonsko številko in vas obvesti o predvidenem terminu dostave. V primeru, da ste izbrali osebni prevzem, lahko po prejemu obvestila, da je blago pripravljeno za odpremo, blago prevzamete v naši poslovalnici PE Maribor in PE Polzela. Za prevzem imate 8 dni časa, razen, če je bilo dogovorjeno drugače. V primeru, da blaga ne prevzamete v 8 dneh od prejema obvestila, si pridružujemo pravico zaračunavanja stroškov skladiščenja.

 

 

Dobava in montaža blaga

Blago se v večini primerov dobavi razstavljeno, zato je potrebna montaža. Montaža ni vključena v ceno in jo mora kupec izvesti v lastni organizaciji. Blagu so priložena navodila za montažo. Kupcu se dobavi blago, ki je navedeno v opisu brez dodatne dekoracije, prikazane na slikah. Ob primeru večjega nakupa pohištva, je možno tudi naročilo montaže proti plačilu. Vse informacije lahko dobite na tel. 082053848.

 

Poškodovani artikli in manjkajoči elementi

Kupec mora ob prejemu blaga pregledati vse pakete in ugotoviti morebitne poškodbe. Priporočamo tudi, da kupec fotografira poškodbo. V primeru poškodovanih elementov, nas o poškodbi prosim obvestite na elektronski naslov narocila@matis-pohistvo.si.  Obvestilu o poškodbi obvezno priložite številko računa, ki ste ga prejeli ob dobavi, opis poškodbe, fotografijo poškodbe, fotografijo nepoškodovane embalaže (iz katere je razvidno, da izdelek ni bil poškodovan med transportom) ter (če je artiklu priložena) skico montaže, na kateri označite, kateri elementi so poškodovani. Obvezno shranite originalno embalažo, saj se na podlagi pregleda embalaže lahko ugotovi vzrok poškodbe. V primeru upravičenega zahtevka boste prejeli nadomestni del. Če je bilo naročeno blago dostavljeno na vaš dom, stroške dostave rezervnih delov krijemo mi. V primeru lastnega prevzema blaga, vas bo rezervni del počaka v eni od naših poslovalnic (Matis PE Maribor ali Matis PE Polzela). Rezervni del morate prevzeti v roku 8 dni od prejema obvestila.

V primeru, da ob montaži ugotovite, da kateri izmed elementov v paketu manjka, nas o tem obvestite na elektronski naslov narocila@matis-pohistvo.si. Obvestilu o manjkajočem elementu obvezno priložite skico montaže, na kateri je označen manjkajoč element ter številko računa, ki ste ga prejeli skupaj z blagom. Če je bilo naročeno blago dostavljeno na vaš dom, stroške dostave rezervnih delov krijemo mi. V primeru lastnega prevzema blaga, vas bo rezervni del počaka v eni od naših poslovalnic (Matis PE Maribor ali Matis PE Polzela). Rezervni del morate prevzeti v roku 8 dni od prejema obvestila.

 

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Trajanje garancije je opredeljeno v garancijskem listu, ki je priložen blagu. Za dodatne informacije o garanciji na posamezne artikle nas kontaktirajte na narocila@matis-pohistvo.si

 

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

 

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se ugotavlja z primerjavo z brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na artiklu.

Kupec nas mora v zakonsko določenem roku o stvarni napaki obvestiti na elektronski naslov narocila@matis-pohistvo.si, hkrati pa nam mora tudi omogočiti pregled artikla.

V primeru, da napaka ni sporna, v roku 8 dni ugodimo zahtevku. V primeru, da je napaka sporna, vas v roku 8 dni po obvestilu in pregledu blaga pisno obvestimo, da je napaka sporna.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Varstvo osebnih podatkov

Spletna stran matis-pohistvo.si ter njen upravitelj  se zavezujeta k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Zbiratelj in upravitelj osebnih podatkov je podjetje Matis pohištvo d.o.o.; Andraž nad Polzelo 27; 3313 Polzela.

Spletna stran matis-pohistvo.si za nedoločen čas hrani sledeče podatke o članih in kupcih: ime in priimek, elektronski naslov, kontaktno telefonsko številko, primarni naslov ter naslove za dostavo, naziv ter davčno številko podjetij (v primeru, da je član oziroma kupec podjetje), državo prebivališča, čas in datum registracije, zgodovino nakupov ter arhiv komunikacije s ponudnikom.

Spletna stran matis-pohistvo.si navedene osebne podatke uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, dostavo blaga) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem. Ponudnik bo posredoval vaše ime in priimek, naslov za dostavo, elektronski naslov ter telefonsko številko dostavnim službam izključno za kontakt za potrebe organizacije in izvedbo dostave.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Upravitelj podatkov ne bo nikoli brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oziroma tretji osebi ne bo omogočil vpogleda v osebne in druge podatke, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti in je taka obveznost določena v zakonu. 

 

 

V primeru, da želi uporabnik izpis podatkov, ki jih hranimo, oziroma izbris vseh podatkov, ki jih o uporabniku hranimo, nas lahko o tem obvesti na elektronski naslov info@matis-pohistvo.si.Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Pravno obvestilo

Spletna stran matis-pohistvo.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

 

Omejitev odgovornosti

Upravitelj spletne strani matis-pohistvo.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravitelj včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo upravitelj kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Objavljene fotografije in video posnetki ipd. so simbolični in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

 

Pritožbe in spori 

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova narocila@matis-pohistvo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Upravljalec spletne strani matis-pohistvo.si bo v 8 delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Upravljalec spletne strani matis-pohistvo.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna stran matis-pohistvo.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.